HTML

Putri Tours

Putriország utazik - becket neurozisblogja. Amikor becket boldogan bloggol (ezt most csak az alliteráció kedvéért...) a Blogspoton posztol. Link nincs, kutakodj! Előzetes moderálás nincs, de fenntartom az utólagos törlés jogát. Azaz: ha valami nem tetszik, ha ordenáré hülyeséget beszélsz, vagy bármilyen okból bánt a megjegyzésed, akkor törlöm, mint a pinty!

Közösség

Friss topikok

  • becketman: Hát a dobós tapasztalatom nagyon érdekes, valahogy asszimetrikus mindig: a Téti szülői értekezleté... (2011.06.01. 11:36) Rendkívüli szülői
  • Nerva: Mondjuk nekem az is furcsa, hogy épp az index fikázza Schmittet a helyesírása miatt. Muhaha. Fikáz... (2011.04.12. 08:41) Az első menetelés II.
  • eleve: Az oké, hogy tavaszvan, meg dolgoznikell, de ezek a szünetek hosszúak. (2011.04.07. 12:12) Magyarország Háry János Nemzetközi Tehetségkutató
  • becketman: Dehogynem - nekem az lenne. De ha mégsem az, akkor is megköszönném a munkavállalónak, a többiek ne... (2011.02.22. 14:23) Miért nem jogállam Magyarország
  • hétköznapi történetek: A fenti íráshoz kapcsolódva ajánlom mindenki figyelmébe Richard Dawkins: Isteni téveszme c. könyvé... (2011.02.20. 09:56) A buzikról meg a keresztényekről

Linkek

stresszblog

2010.09.06. 20:53 becketman

Gittegylet

Ja, pont egy ilyen kormányra vágytam mindig. Ahol öt ember, egy hétvégén rakja össze a kormányprogramot cuzammen mit dém gazdasági program. Nyolc év után, elvileg kialakult - és elkötelezett! - szakember gárdával, kormányzati tapasztalattal, lojális brüsszeli tisztviselőkkel (ja kérem, talán nem az üvöltözéssel politikai karriert csináló kölykökkel kellene feltölteni a létszámot..) kétharmados támogatottsággal rendelkező, Forradalmi Kormányzó Szentséges Tanácstól többet várt volna a magamfajta muzsik.

Remélem, ha netán újra le akarnánk rohanni Oroszországot, nem ez a gittegylet lesz a sztratégosz. Nagyjából sejthető a végeredmény...

Állítólag van egy régi, kínai (nem dakota, nem navahó) mondás: "Minden törvény addig él, amennyi időt az előkészítésére szántak." Nézz végig az elmúlt húsz évünkön! Igazam van, vagy igazam van? Azok a kínaiak nem hülyék. Benne van párezer évük a bürokráciában.

PTI:8

206 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://putritours.blog.hu/api/trackback/id/tr162276100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gotz 2010.09.06. 21:34:30

Ez valami kibaszott nagy faszság. Nem tom honnan vette az index h 5 ember rakta össze a kormányprogramot, de egészen egyszerűen nem igaz. Matolcsy mögött egy elég komoly csapat dolgozik, és ez az ő dolguk volt. Mind a 29 pont, mind a 2. Széchnyi terv.

Majd Orbán, Matolcsy, Varga, Lázár és Habony összedugja a fejét és kitalál vmit. Jó hogy Magyarországról van szó, de ez még itt se így működik. A 2. Széchenyi terv mögött egy kétezer oldalas háttéranyag áll.

Rókakígyó 2010.09.06. 21:38:06

Gyanús, h még nincsenek hozzászólások:) Épp a kezdettől fogva mondom, h aki 8 évig semmit nem dolgozott az nem lesz képes többet érdemi munkavégzésre, márpedig egy Mo. méretű vállalkozás érdemi áttekintése bizony komoly erőfeszítést igényelne, ha jól akarnák működtetni. De ezek a fiúk sajna nem is tervezik, h érdemben munkát végezzenek. Annak fog állni a zászló, aki többet penget a párt és a magánkasszába. Így mindenki jól fog járni.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.09.06. 21:39:47

Hámosterre mitmongyak? TI szavaztátok meg őket. :)

Rókakígyó 2010.09.06. 21:41:16

@gotz: 6 millió oldalas, amit még fénymásolnak. Menjél már el! Az 50 liter pálinka kitalálásához az örökös gyulai kolbászfesztivál tagság bőven elég. Ne gondolj már ebbe teljesítményt. HA 2000 oldalas háttéranyag lenne, akkor nem mondátk volna, h 6,8 %-os hiánycélt akarnak. Különben meg linkeld be nyugodtan ezt a programot. Azt gondolom ugyanott lesz az is, mint a 60 feltárt probléma (a csontváz szót már nem használják, mert félnek a börtöntől)

Tartós Béka 2010.09.06. 21:42:39

Még véletlenül se zavarjon, hogy a váratlan helyzetre adott reakció volt ez a 29 pont, amit 5 ember rakott össze pár nap alatt.

De minek is értenéd meg legalább alapfokon a cikket, amire reagálsz valamit, ha sokkal egyszerűbb az epét fosnod az új kormányra, nem?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.06. 21:46:33

Na görények, habzsoljátok a kétharmadot.
Jöjjön a kolbásztöltés, a korona úsztatás, a schmitt érem csiszolása, egyszerűen félelmetes.

A nemzeti egység nem ezt jelenti, az ellenzék az az 5,5 millió aki nem szavazott a fideszre is a nemzet része. Amíg O. Viktor képben van nincs béke a hazában!

is 2010.09.06. 21:50:41

@Tartós Béka: biztos vagyok benne, hogy nem a 84%-ból vagy egy, aki az egészségügyi reformból csak annyit volt képes felfogni, hogy rohadt Gyurcsány, meg nem fogok 300Ft-ot fizetni. te biztos nem oktatnál ki mást alaposságból, ha a hülyenépszavazás 84%-ába tartoznál.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.06. 21:51:08

@Tartós Béka:
Igazad van, így már értem a szabad gyümölcspárlat készítés jogát.

FeketeLeaves 2010.09.06. 21:53:12

Ez egy hülye post. Ez egy hülye kormány.

-Soul- 2010.09.06. 21:55:08

Persze. Mert azindex megírta, az máris szentírás. Helyesn sem tudnak írni ezek a szerencsétlen nyomorultak, de Te pont passzolsz a képbe. Ehhez a nevetséges cikkhez kapcsolódóan, máris írsz egy ilyen szánalmas posztot. Inkább mennél súlyt emelni. Vagy mittudomén.. Akármit. Csak ezt ne.

old_field 2010.09.06. 21:55:10

becket tényleg muzsik vagy... :)
vagy Oszkót is átverték a "7végi" programmal!?

"Oszkó Péter, a Bajnai kormány volt pénzügyminisztere a Magyar Televízió Ma Reggel c. műsorában „zseniális politikai beszédnek” nevezte Orbán Viktor tegnapi, a programot ismertető felszólalását.

„Egy zseniális politikai beszéd volt Orbán Viktor tegnapi bejelentése, a kormányfő megnyugtatta a piacot, a lakosság pedig azt gondolhatja, hogy cselekszik a kormány.” – mondta Oszkó. A volt pénzügyminiszter azt is hangsúlyozta, a programban több olyan elem van, melynek részletei még kidolgozásra várnak, így például az, hogy a bankadót milyen adóalap szerint számolják majd. Véleménye szerint ezen részletek megfelelő kidolgozásával meg lehet teremteni az egyensúlyt a költségvetés két, bevételi és kiadási oldala között. "

www.euractiv.hu/gazdasag/hirek/sszessegeben-pozitiv-ertekelest-kapott-orban-akcioterve-002825

-Soul- 2010.09.06. 21:55:45

'Helyesen' elnézést..

SiKom 2010.09.06. 21:58:20

@kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!:
"A nemzeti egység nem ezt jelenti, az ellenzék az az 5,5 millió aki nem szavazott a fideszre is a nemzet része."

Miről beszélsz te?

Magyarországon 8 millió ember nem mondott nemet a Fideszre. Tehát 80% szerint "jöjjön a Fidesz, lássuk, mit tudnak!"

gentry 2010.09.06. 21:58:56

Engem nem lehet azzal vádolni, hogy rajonganék a kormányért, de szerintem egyáltalán nem gáz, hogy öten egy hétvége alatt dobták össze a kormányprogramot. Most nem akarok nagyképű lenni, de én egyedül megcsinálnám egy hétvégén, nem olyan nagy was ist daß ez.

feiticeiro 2010.09.06. 22:01:24

@gotz: csináltam ilyen háttéranyagokat, pontosabban "gyártottam", kb 2/3uk használhatatlan, finom kis ipar települt ezekre a "2000 oldalakra", semmiképp sem az emberek meg az oldalak számát kell nézni. A 2000 oldalazás azért is gyanús, mert azt biztos nem fogják a döntéshozók elolvasni. ez egy elég gáz iparág, nemhiába mentem valódi közgazdaságtant tanulni egy átlagosnak mondható, de normális egyetemre, miután megundorodtam az itthoni "policy paper"-ektől - mindkét oldalon ilyen téren.

egyébként nem értem, mit lepődik meg mindenki, meg miért védik ezt a "29 pontot" a fideszesek; kezdettől fogva látszott, h vmit csak dobni akartak nekünk a sok blama után, és h ezt nem közgazdászok (Matolcsyt csak félig számíthatod annak) hnm jórészt politikusok fogalmazták, nem gazdasági programnak hnm potitikai célokra. Innentől kezdve kár akármit is felróni.

NINCS átfogó gazdasági programja ennek a kormánynak, van Széchenyi terv, van egy vízió, meg világlátás, ezek jó esetben együtt egy előszó meg egy fejezet lehetnének egy normális programban.

Ne értsen senki félre, így megy ez már egy ideje, a különbség az, h ez a kormány a független meg jórészt balos (nekik nincs sok mindenkijük, tényleg) itthoni szakértői gárdával (MNB, volt PM, MKKT) egész egyszerűen nem akar együtt dolgozni. Meg nem ismeri el azokat a külföld által vallott/erőltetett elveket amik mégiscsak struktúrát adtak a magyar gazdaságpoltikának pl bajnaiék egy évében.

Ez utóbbi dolog lehetne még jó is, meg lehet itt "növekedést serkenteni", csak tudni kellene, hogyan. Nem dilettáns orákulumokra, hnm gondolkodó szakemberekre lenne szükség. de azokat nem szeretik most (vagy ha igen, akkor sem hallgatnak rájuk).

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.09.06. 22:01:59

@Sir Kommentor: Mi van, ha az a nyolcmillió valójában inkább azt mondta, hogy "kérnék egy baszottnagy gépfegyvert, lőjük halomra az összeset átul zettig, oszt majd csak tanálunk valakit a tömegbül, mint anno mátyás kirájt", csak ilyen rubrika nem vót sehol?

Eleve, hun van a szavazócetlin olyan, hogy valakire NEMet mondunk? Aszittem ott csak igen-t lehet mondani valakire.

SiKom 2010.09.06. 22:07:19

@feiticeiro:
Szerintem olvass utána, hogy mit kapott Románia az IMF-től. Sok-sok tanácsot, megszorítást.

És az eredmény? Hát, az nincs.
Adót emeltek, de minek, mert az emberek elkezdtek kevesebbet költeni és többet csalni... nincs meg a plusz bevétel.

soproni1 2010.09.06. 22:11:51

A 29 pont Kóka gazdasági programja. A Szécheny- terv már 10 éve megy folyamatosan. A CBA-nak megint kell 250 milliós támogatás. A legjobb lenne, ha senkit sem támogatnának, csak hagyjanak békén minket, ne " kikelet hadműveletezzenek " meg társai. Aki dolgozni akar, azt hagyják is, a közszolgák felét, háromnegyedét tolják át a fizetős versenyszférába ! Igaz először szar lesz dolgozni és nem keresztbe tenni, de talán megszokják.

drumhead 2010.09.06. 22:12:36

októbertöl meglássátok majd a "csodát"!
*asszákmeg:(

baliquez 2010.09.06. 22:21:42

Asszem ideje hogy valaki felnyomja azt a sok gumicsontot ennek a kis cigónak a seggébe amit az elmúlt pár hónapban a kis barátai segítségével a pofánkba tolt.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.06. 22:22:16

Milyen csodát? :/
Fogadjunk,hogy nem fognak lógni a komcsi hazaárulók,de még sittre sem mennek. Egy család ez.

DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.09.06. 22:22:51

@soproni1:
" a közszolgák felét, háromnegyedét tolják át a fizetős versenyszférába !"

ezzel fognak nyitni oktoberben, de ez keves

Samuzia 2010.09.06. 22:27:40

H@kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!:

Én azt hittem ez egy normális ország lehet, de az a fröccsögés, ami a FIDESZ kormány megalakulás óta megy, borzasztó. Index ide okádott egy cikket és már ugrottak is a hiénák, ahelyett hogy utána néznének a dolgoknak. csak alpárkodni tudnak (görények, vagy hülyék, azok akik nem a maszopra vagy az szdszre szavaztak?)
Elmehetek a ... , na oda.

JohnHenry 2010.09.06. 22:27:50

@SiKom: "Magyarországon 8 millió ember nem mondott nemet a Fideszre. Tehát 80% szerint "jöjjön a Fidesz, lássuk, mit tudnak!""

te olyan optimista-féle emberke lehetsz, aki nem azt mondja, hogy nyakig vagyunk a szarban, hanem azt, hogy nini, a fejem még kint van.

JohnHenry 2010.09.06. 22:30:29

vacak a blogmotor már megint :-(

DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.09.06. 22:31:07

@Samuzia: amig nem lesz kolbaszbol a kerites ez az orszag ilyen lesz szokd meg vagy menj messzire

soproni1 2010.09.06. 22:31:38

@version:

A próféta beszéljen belőled !

prometheus_X 2010.09.06. 22:32:43

@Sir Kommentor: Az IMF-t pont nem hozta fel példaként, sőt, ezt a szervezetet az összes hozzászóló közül Te említed először.

Kapitány_1 2010.09.06. 22:38:34

Heh, a választások előtt megírtam, minden változik, kivéve a magyar politikus (vagy általában "a politikus"). Tök mindegy gyurcsán vagy orbány és smit, ficesz vagy maszop, csak a név ami változik, a többi ugyanaz. Pénz, hatalom, demagógia, arrogancia, gyűlölködés, harács, lopás, hazudás, teljhatalomra törekvés, még több pénz, még több hatalom - ezek a mai politikusok ismérvei.
Ti meg maradtatok ugyanolyan birkák, aztán kicsiben nyomjátok amit felül láttok pártoskodók. Na marjátok tovább a sok lerágott csontvázat...;)

Húsleves 2010.09.06. 22:45:54

"Azok a kínaiak nem hülyék. Benne van párezer évük a bürokráciában."
Kínában tarkón lövik a politikus bűnözőket. Tényleg nem hülyék. Úgyhogy Gyurcsányt, Bajnait, Hagyót, Demszkyt és társaikat rábíznám a sokezeréves jól bejáratott kínai bürokráciára.

prometheus_X 2010.09.06. 22:46:33

@Samuzia: @version: Ez annak köszönhető talán, hogy 80 éve nincs olyan kormánya az országnak, ami ne csak a hazudozással és a lopással lett volna elfoglalva. Fidesztől az MSZP-ig és visszafelé. Ha Te ezek után, ezt is figyelembe véve nem tartod jogosnak, hogy a Fidesz-kormányt az első néhány nap törvénykezési ámokfutása után és alapján szétcincálják (egyelőre még csak verbálisan, de lesz ez még így se), akkor kérlek Te egy másik világegyetemben lévő másik Magyarországban élsz.

A Fidesz pont ugyanazt csinálja ugyanis mint az összes eddig kormány az elmúlt 20 évben: beígér fűt-fát, aranyat, tömjént és mirhát, aztán a fűből fú, a fából fél, az aranyból ólom, a tömjénből és mirhából pedig gyom lesz. És így megy ez 20 éve, mint a verkli. A nép pedig - jobbnak híján - 20 éve megeszi.

Egy recept van: ígérni valamit ami még legalább a tanulatlan tömegek számára a hihetőség határát súrolja, ehhez képest nem foglalkozni vele vagy ha nagyon muszáj, akkor látszatintézkedni, botrányokkal figyelmet elterelni, ha egyik se működik, mindent az elődökre maszatolni.

Kérem cáfolja meg bárki is érvekkel és tényekkel, bizonyítékokkal, hogy a mostani kormány nem ugyanezt a receptet alkalmazza! Tehát: nem arra vagyok kíváncsi, hogy van az a kevés kivétel, amit ímmel-ámmal megléptek, mert az csak porhintés, hanem arra, hogy ahhoz képest, amiket ígértek, mi történt. Mert amint ezt bárki összeírná, egyből láthatóvá válna, hogy ismét a fenti recept került bevetésre, és mint mindig, most is vannak akik nem csak hogy megeszik, de még ízlik is nekik!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.06. 22:53:19

@Húsleves: A tarkónlövés túl kegyes ezeknek.
Inkább valami olyasmi munkatábor,amit nagyra értékelt elvtársaik üzemeltettek Szibériában. Vagy esetleg Recsken.

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.09.06. 22:56:40

a gonosz törpe a dilettáns segg csapatával (pintér,szijártó,smitt) már több kárt okozott rövidebb idő alatt, mint azt a szocik tették anno.

Orbán takarodj!

papas 2010.09.06. 23:01:01

@Samuzia: "Én azt hittem ez egy normális ország lehet, de az a fröccsögés, ami a FIDESZ kormány megalakulás óta megy, borzasztó. Index ide okádott egy cikket és már ugrottak is a hiénák, ahelyett hogy utána néznének a dolgoknak."

Te figyelj már, az elmúlt nyolc évben nem olvastál újságot, blogot? Valahol a világ végén voltál kiküldetésben? Mitől, kiktől lenne egyszeriben normális minden? A régi motoros Matolcsy, Martonyi, Pintér vonaltól, vagy a roppant tehetséges szíjgyártó, kóka, varga új hullámtól?

Egyébként könnyen utánanézhetsz magad is, hogy melyik lap volt az, amelyik az elmúlt években a legtöbb helyreigazítást volt kénytelen eszközölni. Eh, mennyi hozzád hasonló populista hatökör van ebben az országban. És még csodálkozunk a 2/3-os eredményen. csak a vitya.

kovacsguszti68 2010.09.06. 23:01:30

@Samuzia: hasonló fröcsögés megy jó ideje ebben az országban, függetlenül attól, hogy ki van kormányon. vagy a fidesz rajongók komcsizása-zsidózása nem sorolható ide?
Persze, egyszerűbb Gyurcsányt anyázni, mint belátni azt, hogy a másik oldal vezére sem különb.
Lehet hirdetni nemzeti együttműködést, de ez eléggé hiteltelen attól a párttól, amely ellenzékként soha semmilyen kérdésben nem volt hajlandó együttműködni a kormánnyal.
A gazdasági válság kitörésekor az USA-ban egy asztalhoz ültek republikánusok és demokraták és közösen dolgozták ki az akciótervet, amivel kihúzzák az országot a szarból. Itthon mi volt? a fidesz kivonult a parlamentből.
ennyi.
Ha normális országra vágysz, kezdj el söpörni a saját házad körül, aztán nézz körül a másik portája előtt.

feiticeiro 2010.09.06. 23:05:00

@SiKom: nem erről van szó. ezeknek az lenne a munkája, h irányítsanak, de nem jutnak nagyon tovább a szándékok deklarálásánál. a fejetlenségnél az IMF-es program is jobb, mert kiszámítható. Könnyű ellenkezni a szüleiddel, hogy nem úgy kell élni ahogy ők mondják, mert nem jó. sajnos a neheze csak azután jön, ki kell találnod, hogy hogyan élsz "jól". szemmel láthatóan viktorék nem tudják megcsinálni ezt, mert: pl az elején vállalkozást akartak indítani tőke nélkül. mikor a bank nem adott nekik hitelt, lelkileg összeomlottak (nem mintha nem tudta volna mindenki, h hülyének nézik majd őket) és azóta is otthon vannak munka nélkül, mert nem csinálnak semmit, ülnek otthon, mert nem akarnak elmenni dolgozni egy multihoz (amit a bankok meg a szülők akarnak:)).

amit te mondasz, az más kérdés. szerintem abban sincs igazad. egyrészt nem hiszem, hogy fel tudod mérni, hogy most rosszabb-e a romániaiaknak, vagy akkor lenne rosszabb, ha a saját "gazdaságpolitikájukat" folytatják, mert ez utóbbi nem történt meg (ún counterfactual outcome). Ráadásul könnyű egy döntést ex post rossznak minősíteni, ma már tudjuk, h No növekedése beindult, a mediterrán országok átvészelték a kritikus hónapot stb. simán elképzelhető lett vna egy rosszabb kimenetel (nem beszélve arról, h ...)
Ráadásul Magyarország enyhén szólva nem Románia, továbbá eddig (mint mondtam fentebb is) sok mindent nem csinált másképp a fidesz (gazdaságban) mint amit az IMF/EU akart, a bankadó lesz "végre" valami ilyen. de várjuk ki az októbert (ez is nevetséges, remélem ezt látod - félnek, megint hülyének néznek, mint 2006ban).

Bergeroth 2010.09.06. 23:14:02

@SiKom:
Magyarországon 8 millió ember nem mondott nemet a Fideszre. Tehát 80% szerint "jöjjön a Fidesz, lássuk, mit tudnak!"

???
A választásra jogosultak kb. 64%-nak, a nagyobbik része volt az, aki igent mondott a fidesz álnéven parlamentbe jutó, őskomcsikból álló gittegyletre.
Ez barátok közt is maximum, maximum, az ország szavazásra jogosultjainak a fele.

Ezt azért tarts észben, amikor az ország szavazóiról beszélsz.

duncan 2010.09.06. 23:28:21

nem olyan hülyék ezek... Forintot megshortolták, mondtak két mondat hülyeséget, máris újra tele a pártkassza
a zembereket meg már régen is lesz@rták

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.06. 23:44:26

@feiticeiro:

Ott a pont, csak én nem tudtam ilyen jól megírni.

Muad Dib 2010.09.06. 23:50:02

@Bergeroth:

A 64% 53%-a az csak 34%

Ez barátok közt is maximum, maximum, az ország szavazásra jogosultjainak a harmada...

Jó matekozást!

eszkep 2010.09.07. 00:05:56

Bírom ezeket a dzsunka blogokat. Az Index költ valami marhaságot, aztán noname bloggerek elkezdenek "gittegyletezni".
Ráadásul totál buta is. Mikor rohantuk le mi Oroszországot? Ha ne adj' Isten a II Világháborúra gondol, az baj, mert mint az közismert Oroszország német megtámadása után, Kassa bombázása kapcsán léptünk be a háborúba.

eszkep 2010.09.07. 00:10:31

@papas: Igen, sajnos igazad van. Az Origo-val összevetve is kritikán aluli az Index.
Egy kicsit nor,álisabb hangnem:
mandiner.blog.hu/2010/09/04/forintarfolyam_katasztrofa

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 00:13:57

@eszkep:

Jóbarát, én nem fogok itt veled kinyermázni. Ha neked a belépés tetszik és nem a lerohanás, akkor legyen úgy! Nem ez a téma. Lehet, hogy majd egyszer az lesz, de most biztos nem az.

Písz. Nem veled van bajom.

elfelejtette 2010.09.07. 00:24:08

Szerintem Orban rajzolta az egesz kormanyprogramot 10 perc alatt. En nyertem!

Tartós Béka 2010.09.07. 01:01:10

Látva ezt az elképesztő mennyiségű (és primitívségű) gonosztörpézést, cigányozást, görényezést, nyilvánvaló, hogy mekkora szükség lenne az OPNI újranyitására.

De ha arra gondolok, hogy emiatt pár arra érdemes fehérjehalmazt itt megcsap az ideg a Fidesz választási eredménye miatt, már megérte!

Bergeroth 2010.09.07. 02:00:33

@Muad Dib:
Nyilván nem ez volt a lényeg, de azért grat., tökéletesen ragadtad ki a semmit.

A lényeg SiKom véleménye volt, ezzel:
/Tehát 80% szerint "jöjjön a Fidesz, lássuk, mit tudnak!"/
Erre reflektáltam.

rcfan 2010.09.07. 02:36:29

Hát, amit az előző kormány - Bajnai Gordont leszámítva - közel 8 év alatt elb*szott, az nem fogja sajnos senki sem 1-2 éven belül helyrehozni.

Örüljünk, ha nem süllyedünk el.

lifelike 2010.09.07. 03:02:27

vicces 4 év elé nézünk
én csak azokat sajnálom akik rájuk szavaztak, most meg szarrá szopatják őket...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 03:41:08

"Nézz végig az elmúlt húsz évünkön! "
Hány értelmes törvényt hoztak az elmúlt 20 évben? :D Mennyit lehetett volna? Mert nem nagyon történt semmi értékelhető az elmúlt években, nem mozdult semmi semerre.

Hogy 5 nap alatt rakták össze a gazdasági programot? Lehet, hogy jobb, mint amit a szocik valami mutyibandának kiadtak hogy összehozzák...
Na nem azt akarom mondani, hogy ez így jó, de legalább tettek valamit.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 03:52:40

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 03:56:45

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 03:57:26

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 03:59:49

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:00:19

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:02:28

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:03:13

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:04:42

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:05:55

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.07. 04:07:20

@is: Az egészségügyi reformmal tulképp. az volt a baj, hogy ha fizetünk TB-t, akkor azt mi a francra fizetjük? Az hova lesz?

@Bergeroth: @kamu schmitt" díjat a gonosz törpének karácsonyra!: Aki nem akart Fidesz kormányt, az mi a fasznak nem ment el szavazni?

regress 2010.09.07. 05:52:57

isten 6-nap alatt végzett ,ezek rávertek 1-napot

nestrot10 2010.09.07. 06:04:31

ORBÁN 206 BAN ELKEZDTE A Kormányt el kell zavarni ( erre mentek ki rendszeresen az emberek az utcára), most ORBÁNT ÉS KORMÁNYÁT kell ELZAVARNI ÉS NAPONTA EZT ELMONDANI, úgy uszítani a Népet ahogy ORBÁNÉK tették...
eljött az IDŐ!!!!!!-minél később zavarjuk el őket annál ÁRTALMASABB lesz MAGYARORSZÁGNAK. EMBEREK ÉBRESZTŐ! ORBÁN TAKARODJ!!!!!!

nestrot10 2010.09.07. 06:09:43

2006 ban ( egy nulla lemaradt)

ELMONDTA ORBÁN A SAJÁT ÖSZÖDI BESZÉDÉT Kötsén,....mindenki értette hiába ködösítve beszélt....

Ha megszorít azért kell elzavarni, mert hazudott.HITELTELEN AZ ORBÁN!
Ha nem szorít meg akkor Magyarország teljes csődjét okozza--tehát azért kell elzavarni..
TEHÁT MINDENKÉPEN KÁRTÁKONY MAGYARORSZÁGNAK ORBÁN ÉS BANDÁJA

nestrot10 2010.09.07. 06:13:15

a Fidesz és Orbán KÁRTÉKONY -mint a Kátrány...."Rákot" OKOZ az ORSZÁGNAK! ORBÁN maga a "Politikai "TUMOR":)

manager2008 2010.09.07. 06:15:06

Ez az ország olyan mintha a Titanic-HUNGÁRIA (az a nagy vasdarab ami nekiment a jéghegynek anno) irányítását átvette volna a Magyar DEMOKRÁCIA.
A jéghegynek nem ment volna neki az tuti. Valószínüleg a kikötő végére kenődött volna fel, vagy maximum az első világítótoronynak ment volna neki.
1. A kazánfűtők (20 méterrel a vízvonal alatt megszavazták volna hogy merre kell menni
2. A kapitány és a tisztek egy bárban megalkották volna a Nemzeti Hajózási Tervet (de már menet közben)
3. Egy sivatagban jártas, de nemzeti elkötelezettségű beduin tevehajcsárt kineveztek volna ideiglenesen elsőtisztnek, hogy amíg tanácskoznak a nagyok, addig vezesse ki a hajót a kikötőből (ő nagyon csodálkozott volna hogy víz van , és hogy hullámzik, meg hogy hasonlít a homokhoz de gyorsabban mozog. Időnként lelkesen felkiáltott volna, amitől zuhant volna a forint értéke.
4. Az utasok lelkesen tapsoltak volna ha véletlenül látnak egy jéghegyet a közelben, mert azt hitték volna hogy fagylalt.
5. A süllyedő hajón játszott volna a zenekar valami jó kis mulatósat, mert azért adunk magunkra.
6. A mentőmellényeket már a kikötőben eladták volna kaviárért.
7. Az SOS-t nem sikerült volna rádión leadni, mert a rádiót lefoglalta az OTP jelzálogként.
8. A mentőcsónakokkal sem lett volna sok munka, mert a költségvetési megtakarítás szükségessége miatt balatoni csónakok lettek rendszeresítve.

nestrot10 2010.09.07. 06:27:56

@manager2008:9. Na meg a kapitány nem volt normális...egy beteg ember volt....:) de becsukták a Hárshegyet:D

nestrot10 2010.09.07. 06:33:21

NESZTEK...BAROM FIDESZ SZAVAZÓK! :DDD Palira vett a gonosz törpe,... mi?
Most picit korrigálhattok OKT 3-ÁN..Pici büntit adhattok NEKI!!! Csak okosan!!!!!

nestrot10 2010.09.07. 06:39:56

ELBUKOTT A FÜLKEFORRADALOM- el lehet HÚZNI!

Walter Melone (törölt) 2010.09.07. 06:56:24

Igazán nem mondhatja senki, h én nem szóltam előre...

stratez 2010.09.07. 06:56:51

Istenem, beh szép idők is voltak, amikor 8 éven át készültek a világmegváltó programok, és nem egy hétvége alatt. Ezért is vágtatott a pannon puma oda, ahol most tartunk, a béka segge alá. Ezek a dilettáns Orbánék meg még arra is képtelenek, hogy a trágyahegyet, amit 8 év alatt összehordtak a jó szocik, eltakarítsák 100 nap alatt, s a szétlopott ezermilliárdokat is visszarakják a kasszába.

hattyú 2010.09.07. 07:08:52

Milyen érdekes, hogy ez a blog csak 2 hónapja van és nonstop a Fideszt szapulja...érdekes az is, hogy a politikai provokátorok már milyen rafináltan használják a netet, még a fogalmazás stílusa is olyan "blogos"... de ennek ellenére ez egy eléggé undorító blog, kíváncsi vagyok, hogy az MSZP fizet-e érte vagy sem :) Írom mindezt úgy, hogy nem szeretem a Fideszt és egyáltalán nem tetszik amit csinálnak.

Caprica99 2010.09.07. 07:11:25

@gotz: hej, de jól értesült vagy!
Mert te ott voltál, te voltál a hatodik mi?

Caprica99 2010.09.07. 07:13:20

@Tartós Béka: persze és a "váratlan helyzetnek" ki volt vajon az okozója?
Emlékezz már ember!
Az a legnagyobb baj, hogy a fidesz-fanoknak nagyon rövid a memóriájuk!

Caprica99 2010.09.07. 07:16:40

@-Soul-: te meg hallgatod nagyvezíred szónoklatait és mint a bólogató birka, mindent elhiszel neki. :)
A zindex időnként külföldi és magyar gazdaságelemzők cikkeit közli le, azok is félrebeszélnek mi?

Caprica99 2010.09.07. 07:18:04

@gentry: nem mi?
Nem is értem, miért nem te vagy valamelyik miniszter?!
Te sem lennél szvsz hülyébb!

csoko20 2010.09.07. 07:21:14

Hát, eljött az a kaján pillanat, amikor az ország 1/3-a sírva röhög az ország 2/3-án :-)

A stockholmi tv-nek köszönhetően pedig most már a balosok is nyíltan ordíthatják teliszájból:

"Gyurcsány takarodj!!!" :D

Caprica99 2010.09.07. 07:22:05

@Húsleves: nos, akkor bizony a jelenlegi kormánynak sem sok tagja élne ám!
Neked is mondom:
Emlékezz ember!
Nem rémlik semmi a régi Orbán kormány sunyiskodásaiból?
Nem véletlen, hogy a 4 évük után elzavarták őket és 8 év kellett, mig feltápászkodtak!

Italo Balbo 2010.09.07. 07:22:26

@gotz: Matolcsy mögött egy akkora nagy IQ-brigád dolgozik, hogy csak na. Csak ne szeretnék annyira a pálinkát.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.07. 07:23:28

@-Soul-: csak az a gáz, hogy a magadfajta csököttagyú komcsiszimpatizánsok meg épp az index cikkeit hozták példának, mi több, bizonyítéknak, valahányszor a maszop v. a szadi embereit mocskolták az indexes firkászok! :D

Egyébként fideszékből simán kinézhető, hogy vekker úr diktál, a másik négy meg írja az új pogro... izé... programot. :D

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 07:26:32

@hattyú:

Te nézzél már körül itt, jóbarát, ha kérhetem... Kurvára nem nézek se bőrszínt, se vallást, se politikai hovatartozást, ha fikázásról van szó. Ez van.
Nem fizet az MSZP. Ezért amúgy sem fogadnék el pénzt. Ez csak a gőz, mint amikor kurvanyázol a hülyén kanyarodóra. Ha nem tetszik, ne olvasd.
Én nem hívtalak ide, de ha már itt vagy, nézz körül, mielőtt anyázol.

Corvinus 2010.09.07. 07:27:21

No, akkor mi a probléma? Ilyet akartál.

Caprica99 2010.09.07. 07:29:12

@ColT: na ezt jó soxor kinyilatkoztattad... :DD

Caprica99 2010.09.07. 07:30:29

@ColT: tettek valamit?
Bizony-bizony!
Jól szétkenték a szart és még tettek rá pár lapáttal!

Tita nick 2010.09.07. 07:47:21

Ajajj becketman, olvasol valamit, amit valaki odafirkantott, máris szentírásnak veszed. Komoly emberre vall. Éljen a bulvár, olvasd!

Tita nick 2010.09.07. 07:49:24

@nestrot10:

Nestro drága. Tegnap már elküldtünk orvoshoz, menj már el, még kárt teszel magadban, vagy másokban.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 08:03:25

@Tita nick:
Az én böffenetem valóban firka. Az Index citált cikkét nem csak úgy firkálta valaki, beletett egy kis melót. Javaslom, hogy olvasd el! De igazad van: paranoidnak kell lenni!
Én nem veszek szentírásnak semmit, még a Bibliát sem... :-))) Egyszerűen reagálok arra, ami történik, amit látok.
Nem nézek utána. Nem is tudnék. Ha azt olvasom, hogy Kozsó farka hatalmas, nem megyek oda centivel, hogy lemérjem.
Nem érdekel kinek az érzéseit bántom meg. Egy frusztrált országban élek, ez a minimum.
Mindenki olvassa a bulvárt, úgy tűnik még Te is... :-) különben nem keveredtél volna ide.
Csak szerepelni nem kell benne.

Kivlov 2010.09.07. 08:06:26

Teljesen mind1 hányan rakták össze mennyi idő alatt, ha lesz 16%-os egykulcsos adó, akkor végre adnak valamit a munkavállalóknak is. kivéve a kamubéreseket, ők meg így jártak…

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 08:14:53

Amennyiben az index által közölt összeesküvési elmélet (részben) igaz, úgy abban ez a kulcs:

"(...) a New York-i tőzsde pénteki zuhanásában komoly szerepet játszottak az európai adósságválság rémképét felerősítő magyarországi fejlemények, (...) a magyar mellett több európai uniós ország – köztük Németország, Franciaország – államcsőd-kockázatát jelző mutatószám is megugrott.

(...) az Egyesült Államok pénzügyminisztériumából és több nyugat-európai ország kormányhivatalából telefonáltak Budapestre, részben értetlenkedve, részben követelve, hogy a kormány vessen véget a veszélyes nyilatkozatoknak, és deklarálja, hogy nem akarja növelni a költségvetési hiányt."

Ez annyit jelent, hogy a Fidesz pontosan látta, hogy a meglehetősen kilátástalan állapotból (amely az időközben negatívvá vált nemzetközi piaci hozzáállás, és a hazai gazdaság helyzete folytán alakult ki) egyedül a zsarolási potenciál "villantása" jelenthet kiutat: gyakorlatilag megfenyegette közvetlenül a döntésben érintett európai, rajtuk keresztül pedig a meghatározó országokat, hogy "ha Magyarország bukik, akkor ők is buknak".

Az index cikk többi következtetése ennek fényében viszont nem megalapozott, a jelenlegi helyzet azt mutatja, hogy bár az egyezkedés folyik, az érintett országok kénytelen voltak szembesülni az említett zsarolási potenciál súlyával, tehát előbb-utóbb kompromisszum születik.

A jelenlegi helyzet alapján tehát a kormány taktikája eddig működni látszik, a mozgástér nő, az államcsőd kockázata pedig jelentősen csökken (az elmúlt évekhez képest).

pandras11 2010.09.07. 08:20:34

Hát igen! A gyurcsány, kóka, veress triót sokáig senki sem tudja überelni.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 08:25:10

@inebhedj:

Ja, tök jó tudni, hogy minden egy Nagy Terv része és minden faszán megy. Mink vagyunk a fasza gyerekek már megint, kibabrálunk mindenkivel, nyereg alatt megpuhítjuk, etc.

Csak engem zavar kicsinyt, hogy a 40ezres hitelem már hatvan felett kocog. Miután fizetem két éve, már csak néhány százezerrel tartozom többel, mint amennyit felvettem.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.09.07. 08:28:26

@SiKom: Ki kérem magamnak, hogy Rám azt mondd, hogy egyetérek a FIDESZ hatalomra jutásával, ugyanis nem szavaztam! Azért nem szavasztam, mert itt még nem volt rendszerváltás, csak hatalom átmentés!! MINDEN PÁRT TELE VAN KOMCSIKKAL! A nemzeti kerekasztal, kinek a felhatalmazása alapján döntött, a rendszerváltásnak csúfolt hatalom átmentésben.Az egész csak néphüjítés, ami itt az elmult 20 évben volt, legyen az MDF, FIDESZ, vagy MSZP!

eszkep 2010.09.07. 08:30:17

@becketman: Azt nem értem, hogy sikerült belekeverni a posztba a II. Világháborút...

AutosVilli 2010.09.07. 08:33:13

A poszt cime talló,és a valóságot tükrözi.
Grat jobban ki sem fejezhetted volna magad GITTEGYLET az egész fidesz.JA és a választási kerületek átrendezésével 3km meszebb kell mennem szavazni,A K anyátokat.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 08:34:45

@eszkep:

Nem baj, hogy nem érted. Nem kell mindent érteni.

pastel 2010.09.07. 08:34:58

@Húsleves:

Én meg azt remélem, hogy a te politikai nézeteidért egyszer a másik oldal ugyanezt teszi, azután elenged, az értelmi szinted miatt.

Próbálok pozitívumot látni a mostani hatalomban, de sajnos, ha megmozdulnak, már akkor dobok egy hátast...
Rettenetes, amit csinálnak, illetve amit nem csinálnak. Politikusnak jók. Pont az ellenkezôjét kommunikálják, mint a mit tesznek: nagyarányú adócsökkentés, stb. A jónép meg elhiszi, pedig már voltak kormányon...

Anti Anyag (törölt) 2010.09.07. 08:39:22

Ha elnézem az elmúlt 8 évet, Gyurcsányéknál Szekeres, vagy Lendvai rakhatta össze a kormányprogramot pár perc alatt.

pastel 2010.09.07. 08:40:05

@stratez:

Egyszer el kéne olvasni, hogyki mit csinált, nemcsak elhinni a Nagyvezírnek, amit mond. Bár így könnyebb, nem kell gondolkodni, idôt tölteni és szabadon lehet gyûlölködni.

Caprica99 2010.09.07. 08:43:45

@pandras11: szerintem máris überelték.
Aztán nézz csak szét, 4-5 hónap és jön az európai bíróság horribilis büntetése a "véletlenül" félreértett dádá-ejnyebejnye
Simor-ügy miatt.
.... és azt vajon ki fogja kifizetni? Kinek a zsebéből húzzák ki azt az összeget?
Na nem a "fordító" zsebéből.

Caprica99 2010.09.07. 08:46:19

@Kivlov: adnak a munkavállalóknak?
Jaja, egy jó nagy pofont!
A nagy többség igenis rosszul fog járni, az igazi átlagfizetés nem 250 ezer felett van!
Ne csak Bp-et nézd! Bp-en kívül él még pármillió ember.

csoko20 2010.09.07. 08:49:15

NEMZETI ÜGYEK POLITIKÁJA 2010, 51.o.:

"A szocialisták elszámoltatásának fontos eszköze a társadalmi nyilvánosság. Az elmúlt nyolc év egyetlenegy kormányzati döntése sem maradhat titokban,
ezért minden adatot, információt, szerződést nyilvánosságra kell hozni.
Meggyőződésünk, hogy a mai magyar törvények következetes, szigorú betartása
és betartatása is alkalmas a jogszerű elszámoltatásra."

NEMZETI ÜGYEK POLITIKÁJA, 2010, 93.o.::

"Ehhez vissza kell állítani a demokratikus
intézményrendszerbe vetett bizalmat: azonnal véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy az igazságszolgáltatást politikai támadások kereszttüzébe
állítják, illetve hogy a KORMÁNY KÖZÉRDEKŰ ADATOK NYILVÁNOSSÁGRA HOZATALÁT
akadályozza saját hatalmi ambícióitól vezérelve, és végül vissza kell adni a tisztességes munkával elért eredménynek járó tiszteletet és erkölcsi támogatást."

A program pdf formátumban letölthető innen.
program2010.fidesz.hu

Így néhány hónap után illene elolvasni és összevetni, merre is haladunk.

pastel 2010.09.07. 08:50:23

Mindenesetre pálinkát már lehet fôzni.
Ez volt Orbánék intézkedése Magyarország érdekében.

Én nem szoktam pálinkát fôzni és inni.
Amúgy én is itt élek.

2010.09.07. 09:06:19

@SiKom: Tévedésben vagy. Akik se rájuk, se a komenistákra nem akartak szavazni, otthon maradtak. Ugyanaz a pármillió majom döntött megint, mint aki szokott, csak most nem volt ellenpólus.

csoko20 2010.09.07. 09:13:16

@SiKom: :) Káprázatos érvelés:)

A Földön 6 milliárd ember nem mondot nemet Orbán Viktorra, akkor most....???

Aki nincs ellenünk az velünk van? Erre gondolsz? Mert ebbe már '89-ben belebukott az MSZMP.

sprenczl 2010.09.07. 09:14:59

1.Fletóéknak 8 év is kevés volt egy programhoz, bár őt pont azért varázsolták elő a kalapból, hogy legyen egy "baloldali Orbán"
2. Nekem már az is elég, ha takarítanak személyügyileg...
3. Hülye ostoba károgók, elolvastok egy index cikket és máris arról fúj a szél. Komikusak vagytok. Pont mint az általatok szídott átlag hülye szavazók....

2010.09.07. 09:15:13

@faqq: Belföldön zemberek 47%-a ment el szavazni. Kb. 8 millió választásra jogosult esetén ez 3millió 760e fő. 68% szavazott a némzetmentő majomparédékra, ez 2 millió 556e ember. Ez pedig nem más mint a Fidesz bázisa. Se több, se kevesebb. Nem azért nyertek ezek a páviánok mert akkora húdenagy elsöprő téámogatottságuk volt, mindig kb. 2-2,5 millióan szavaznak rájuk. 8 millió választásra jogosultból el sem ment szavazni 4 millió ember, a Fidesz szavazóinak majdnem a kétszerese!...

Nemzeti összefogás, meg forradalom mi? Maximum puccs.

Samuzia 2010.09.07. 09:16:33

@papas:
Látod ez a különbség köztünk. Én soha sem hatökröztem volna le senkit.
Másrészt a jelenlegi helyzet teljesen független tőlünk. A frank minden valutával szemben erősödik, a gazdaság pedig retardált helyzetben van Magyarországon, köszönhetően annak, hogy az Mszp- szdsz kormánynak eszébe sem jutott a gazdaságot élénkíteni.
Megjegyzem talán nem felejtettétek el, hogy miért is vetek fel az emberek frank hiteleket? Na miért? Mert a 2002-es Szoci kormánynak az első intézkedései között volt, hogy a kedvezményes forint alapú hiteleket eltörölte, és utána nem sokkal a Széchenyi-tervet is.
Nem tűnik fel senkinek, hogy Brüsszel nem azon aggódik, hogy mi lesz velünk, hanem hogy Simornak mennyi a fizetése...
Nem tetszik nekik hogy elindult egy folyamat, ahonnan talán elérhetjük a méltóságot. Senki nem mondta, hogy könnyű lesz (Lengyeleknek sem volt könnyű...), de elérhető.

Samuzia 2010.09.07. 09:18:42

@faqq: Az a pár millió majom talán szívén viseli az ország sorsát, nem úgy mint akik nem merik vállalni a véleményüket, csak a szájuk jár.

2010.09.07. 09:19:29

@Samuzia: Méltóságot, nyeheheheheeeeee.... Sírva röhögök!!

SiKom 2010.09.07. 09:19:42

@faqq:
"8 millió választásra jogosultból el sem ment szavazni 4 millió ember, a Fidesz szavazóinak majdnem a kétszerese!.."

Tehát 4 millió ember nem gondolta úgy, hogy a szavazatával elleneznie kellene a Fidesz hatalmát.

Tehát 4 millió ember hallgatólagosan támogatja a Fideszt.
További 2,5 millió rá is szavazott.

Tehát 6,5 millió embert nem zavar, hogy a Fidesz nyert, sőt, tenni se tett ellene.

SiKom 2010.09.07. 09:20:49

@csoko20:
"A Földön 6 milliárd ember nem mondot nemet Orbán Viktorra, akkor most....???"

De a 6 milliárdnak lehetősége se volt nemet mondani.
Magyarországon a 8 millió szavazóból 8 milliónak volt lehetősége nemet mondani a Fideszre.
De csak kb. 2 millió mondott nemet. A többiek szerint jöhet a Fidesz.

Samuzia 2010.09.07. 09:21:05

@kovacsguszti68: Azt hiszem 8 év szennyét nem lehet 100 nap alatt eltakarítani.

2010.09.07. 09:22:03

@Samuzia: óóó igen, a szívén ám! Bőnözők. Fehérgallérosak, Audival járnak öltönyben, aktatáskával, és egy ország népével játszanak útonállóst. Félreértés ne essék, az összes többi párt is egykutya. Aki igaz magyar, és VALÓBAN a szívén viseli az ország sorsát, az nem adta a nevét ehhez a bohózathoz, és otthon maradt a seggén.

Samuzia 2010.09.07. 09:22:19

@faqq: Az már a te bajod...

Samuzia 2010.09.07. 09:24:40

@faqq: És jobb lesz, marad az gyurcsány és mehetsz krumplit kapálni, ha esetleg kellesz, más részt, abban a több mint két millió emberben, egyszerű emberek is vannak...

2010.09.07. 09:25:49

@SiKom: A többiek szerint NEM MINDEGY KI LOPJA SZÉT? :)

Aki elment szavazni azoknak a jelentős része is pofára tette... Jajj de szimpatikus fiatalember ez a cuslág! Szavazzunk rá, hát látszik rajta hogy nem lop! Aztán mégis.

A fidesz most ezt azzal tetézni, hogy nem láthatjuk majd, mit loptak szét, mert 500 évre titkosítják. Utána könnyű lesz azt mondani, igen? loptunk? na bizonyítsd be! Ja azt nem tudom. Akkor nem is történt meg.

Samuzia 2010.09.07. 09:26:57

@faqq: "Méltóságot, nyeheheheheeeeee.... Sírva röhögök!! "

Ez aztán az intelligens érv!

2010.09.07. 09:27:42

@Samuzia: Nekem ne dumáljon egy fideszes intelligenciáról. :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.09.07. 09:33:22

Azért ez az "öt emberes" cikk szép példája annak, hogyan lehet az embereket a sajtó által manipulálni. Az Index írt egy cikket, hogy a programot 5 ember alkotta meg, kirakott pár blogot, mely ezt szajkózta, és most már sokan tényként kezelik, hogy valóban 5 ember műve ez a dolog.

A helyzet kicsit más, minden párt mögött áll egy üzletemberekből, egyetemi tanárokból, meg ki tudja kikből álló "szakértői" csapat, akik ilyenkor segítik az adott pártot ("műhelyek"). Némelyik fideszes javaslatról is ordít, hogy azt bizony nem Orbán Viktor meg Matolcsy találta ki... Orbánból kb. a pálinkás dolgot nézem ki :-)

Eldorado 2010.09.07. 09:40:56

"Ja, pont egy ilyen kormányra vágytam mindig"

Nagyszerű! Én már nyolc éve erre vártam.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 09:41:53

@Droli:

:-))))))) nagylol a végéért!

Tréfa félre: én is rohadtul szeretnék ebben hinni. Tudniillik ez lenne az egyetlen értelmes módja egy kormányprogram megalkotásának. Nagyon szeretnék egy olyan országban élni, ahol ez így működik.

Szeretném ha lenne reinkarnáció, persze a tudatom öröklődján ám át! Hiszek is benne, hogy van!

Mi a közös a két kijelentésben?! Hát a hit...
Nem több, mint hit.

SiKom 2010.09.07. 09:43:19

@faqq:
1. A Fidesz is lopni fog
2. Sajnos az MSZP-s lopásokat se nagyon tudták eddig megfogni... vagy nem akarták (mert egymást nem piszkáljuk)

csoko20 2010.09.07. 09:51:34

@SiKom:

Szóval: Aki nincs ellenünk az velünk van??? Mert mondtam, ez már '89 előtt se jött be.

Inkább azt magyarázd meg, hogy a túlnyomó többség miért nem mondott IGEN-t a fideszre!

Az, hogy "le se szarom", nem azt jelenti, hogy "támogatom".

Lehet polemizálni, hogy 2/3, 3/3 meg 4/3 de a 2,5 millió az nem 10 és nem 13 millió.

Ha ég a házad és zsebbe dugott kézzel nézem, hogyan erőlködsz, az nem a támogatásom jele.

Remélem világos, mert többféleképpen már nincs türelmem elmagyarázni...

kovacsguszti68 2010.09.07. 09:53:19

@stratez: 100 nap alatt mit raktak vissza a kasszába? mutass nekem egy fillért, amit ezek visszaraktak. a banki sarcon - amit néhány hónapon belül nyögni fog az átlagember - semmit nem tud felmutatni ovi és csapata.
Ami pedig a 8 év gazdaságpolitikáját illeti: könnyű szapulni a - valóban sok hibát vétő - előz kormányokat, de azért a fityesz felelőssége sem elhanyagolható: folyamatosan vétóztak meg olyan közigazgatási és gazdasági törvénymódosításokat, amelyek valóban az előrelépést szolgálták volna (pl. egészségbiztosítás gyökeres átalakítása, kisebb parlament kérdése, stb). Ehhez képest most ők újra előveszik ezeket a kérdéseket és a 2/3 birtokában már könnyen ügyeskednek. Más kérdés, hogy ők is elkövetnek egy csomó hibát (a 100 nap nagy része csak a hibákról szólt).

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 09:53:24

MI VAN KOMMUNISTA?

AZ ORSZÁG MEG 8 ÉVIG ARRA VÁRT HOGY BEFEJEZŐDJÖN VÉGRE A KOMMUNISTÁK ORSZÁGROMBOLÁSA! ORBÁNÉK LEGALÁBB TESZNEK VALAMIT. KÁR HOGY 8 ÉV LOPÁS MEG ELKÚRÁS UTÁN TÖBBMILLIÁRDOS SZART HAGYTAK A KOMMUNISTÁK A NYAKUNKON AMIBŐL KIKELL MÁSZNIA AZ ORSZÁGNAK.

A BLOGOD MEG EGY FOS. MINT AZ ÖSSZES TÖBBI ILYEN FOSOMBLOG.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 09:54:08

@SiKom:

Nem az a gond, hogy a Fidesz lop. Vagy az MSZP lop. Mindenki lop itt, jóbarát!!!
Lop több ezer önkormányzati képviselő, a polgármesterek, a buszsofőrök, a nőgyógyászok, kerekpárbajnokok és a sakkmesterek. Lop a multicég beszerzője és lop a pénztáros.
A lopás mifelénk az életbenmaradás legitim módja.
Addig mondogattuk, amíg elhittük.

pastel 2010.09.07. 09:55:36

Sajnos az, hogy nem mentek el az emberek szavazni, az ugyanaz, mintha elmentek volna és a FIDESZre szavaztak volna. Jó a példa: zsebre tett kézzel nézik, hogyan ég le a ház. Mindenesetre a FIDESZeseknek már van házuk, ôk nem aggódnak, a többiek meg csak arra kellettek, hogy a hatalomba segítsék ôket.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 09:55:43

@Dillinger:

:-)))))
Moderáljalak ki, vagy égetnéd magad még egy kicsit?

Ppix 2010.09.07. 09:55:55

@Dillinger:
Drága nyuszifül, most lenyűgöztél magasröptű érvrendszereddel, megnyugtató hogy ezt nagybetűvel már le tudod írni.
Általános iskolában kisbetűket nem tanítottak felétek?

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 09:57:17

@Dillinger:

:-)))))))

Most moderáljalak ki, vagy égetnéd még magad egy kicsikét?

kodó tamás 2010.09.07. 10:00:10

@SiKom: qva jo szöveged van! uj propaganda kiadás? vagy sajátod? mert akkor add el a fidesznek... qva joooo. hogy 8 millió ember nem mondott nemet a fideszre NAGYON JOOOO.
erre nem tudok mit mondani, 1990-ben ogy választáson voltam először és utoljára....

bár emlékeim szerint olyan kört nem lehet ixelni, hogy "csak a fidesz ne..."
mellesleg jo ötlet, elmentem volna akkor "választani", mert mindet beixeltem volna "NEMRE".

nagyon okos a felvetésed...

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 10:02:24

Ha gyökér vagy akkor ne blogoljál. Ilyen fosomblogot énis tudnék csinálni. Arra válaszoljál visszasírod-e a fletókádat? Jobb lenne ha ő kormányozna? Bár kicsit cink hogy az IMF-hitel nélkül már a földet túrnád magvakért, de nembaj, nehogy az Orbán legyen kormányon, aki tud meg akar is tenni valamit azért hogy itt jobb legyen. Na, mondd csak mit szeretnél kommunista? Ki legyen a kormányon?

kovacsguszti68 2010.09.07. 10:03:29

@SiKom: lásd Postabank sztori, Kulcsár ügy és hasonlók. nyakig benne volt mindkét nagy párt, ezért nem lett az ügyekből semmi. Kulcsár szabadlábon, Princz nevetséges pénzbüntetést kapott... most sem lesz másként. Papcsák már hetek óta hallgat, Budai is egyre hallkabb. Csontváz Mihány már csak erőlködik. nem lesz itt felelősségre vonás, talán csak az ostoba Hagyó ügyében, aki meg is érdemli.

kovacsguszti68 2010.09.07. 10:04:28

@becketman: hagyd még egy kicsit!!!
Annyira jól szórakozom a szánalmas hozzászólásain :)))

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 10:04:51

@becketman:

Az enyém hasonlóképpen van, és nem gondolom, hogy Nagy Tervek vannak. Ráadásul a hitelem sem csak most bánik el velem (egyébként érdekes módon mindig hó végén gyengül a Forint és hó közepére erősödik), hanem pár éve tendenciózusan.

De ez nem változtat azon, amit látni _lehet_ a tényekből.

pastel 2010.09.07. 10:08:48

@Dillinger:

Jól sikerült az agymosás: aki nem FIDESZes, az mind kommunista. Az mind a Gyurcsányt akarja. Hiába, nem kell gondolkodni, az nem fárasztó. Sajnos, sokan vannak ilyenek, ezért gyôzhetett a FIDESZ.

kodó tamás 2010.09.07. 10:09:25

@version: mi van? tolják át? KIRÚGJÁK... ennyi közös a fidesz és az én programomban, nekik is teher és akadály...

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:09:54

@kovacsguszti68:

ja, hagyom még, én is jót rötyögök rajta...
csak nehogy agyvérzést kapjon itt nekem...

kodó tamás 2010.09.07. 10:10:15

@ColT: nem vagyok benne biztos, ha nem tennének semmit, akkor most rosszabb lenne...

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 10:10:31

@pastel: "Jól sikerült az agymosás: aki nem FIDESZes, az mind kommunista."

Rátapintottál a lényegre. Esetleg korlátolt Jobbikos lehet még. Vagy politikához nem értő LMP-s. De leginkább kommunista.

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 10:12:28

@becketman: Röhögjél gyökér, válaszolni már nehézkes lenne. Károgni, orbánozni, ehhez értenek egyedül az ilyenek.

kodó tamás 2010.09.07. 10:15:58

@SiKom: azért mostmár sarkítom a helyzetet. kicsit primitív vagy.
ha egy boltban nem kapni semmi olyat amit szivesen megvennék, nem megyek oda vásárolni... vagy ha az országban bűncselekményt követnének el (ami persze már kizárt, de csak teoretikusan) és én nem megyek oda nyomozni....
akkor hallgatólagosan támogatom a rossz üzletet és a bűnözőket?
nem vagy te egy kicsit hülye? vagy egyszerűen politikus agyad van? zombi lettél? megharapott vagy megcsókolt a hofi róza?

kovacsguszti68 2010.09.07. 10:16:00

@Dillinger: mondd csak jóember, te a gyurcsányozáson és a kommunistázáson kívül valamihez értesz? hozzászólásaidból úgy tűnik, nem nagyon. értelmes vitába nem bocsátkozol, csak fröcsög a nyálad. gratulálok!

csoko20 2010.09.07. 10:18:51

@Dillinger: És mi a helyzet azokkal a kommunistákkal, akik narancssárgában nyomják???

Bocsi, ha összezavartalak:)

köcsögömszéken 2010.09.07. 10:18:54

Devizahitelesként nagyon vártam, hogy a választások után, kicsit stabilabb lesz a gazdaság és a forint, mindenki megnyugszik, hogy stabil kétharmados kormánya van az országnak.
Kiderült, hogy a kétharmad sem elég, hogy megfékezzük a hülyéket. Azok ugyanis mindenütt ott vannak. Nemrég valaki nagyon hurrázott, hogy milyen jól megadtuk az IMF-nek. Meglátjuk, mikor csúszunk-mászunk vissza, hogy na mégis, lécci, lécci ...
Gondolom a bankok is lenyelik majd a bankadót és nem terhelik tovább az ügyfelekre. Az meg egy barom, aki ezt elhiszi. Vagyis a hiányzó adót megintcsak az állampolgár fizeti majd meg. Köszi.
Azt mondjuk el tudom képzelni, hogy ex-elvtársak kicsit bevásároltak euróból, meg frankból, mielőtt bemondták a hülyeséget. Most meg arra csörög...
Ja, és igen, ex-elvtársakat mondtam. A KISZ-be ugyanis elvtársak tartoztak. Én kérek elnézést.

kodó tamás 2010.09.07. 10:20:28

egyébként aki azt hiszi volt programjuk azon kivül, hogy 7-8% hiány és nagyarányú drasztikus adócsökkentés, vagy azt hiszi hoigy csináltak valamit az elmult 100 napban... annak ajánlok egy sétát a volt pénzügyminisztériumba, ahol gazdasági fog működni... NIHIL...
a régi elvtársak már nem dolgoznak (2008 óta totál semmit), de nem is dolgoztak soha, az újak meg még nem jöttek.
most lehet figyelni, hogy szakmai főosztályvezetők lesznek, vagy az is politikai szintté válik (persze a korábbi "begyepesedett", primitiv "szakmai" kádereknél rosszabb nem igen lehet).
reménykedjünk, hogy nincs több száz főosztveznek alkalmas (végzettség stb) rokona a fidesz körének... hát... na jo mégsem veszem el a reményt.

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 10:22:50

Mi van kommunista nem válaszolsz?

Arról mér nem blogolsz hogy a dagadék szűcs erika 7 milliót kapott újságolvasásért?

Arról mér nem blogolsz hogy a komcsik még a tagdíjat se fizették be az ENSZbe meg az EUba?

Arról mér nem blogolsz hogy bajnai úgy ígért katonákat hogy még a honvédségnél se tudtak róla?

Arról mér nem blogolsz hogy szerinted hogy kéne kilábalni a gyurcsányi adósságcsapdából?

Ezekre válaszoljál ha annyira okos vagy.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:24:20

@Dillinger:

Sólyom László mondta a beiktatásakor:
"Családi jelmondat: a sas nem kapkod a legyek után. A Sólyom sem."

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:27:38

@Dillinger:

Én egy punk vagyok, öreg. Ilyen értelemben valóban több közöm van a kommunizmushoz, mint mondjuk a kereszténydemokráciához. De semmilyen más értelemben nincs.

kodó tamás 2010.09.07. 10:29:04

@köcsögömszéken: meg sz-ex-elvtársak, mint Kovács et. vagy mi.

van egy rosszhírem. a gyenge forint az fidesz "elv" volt mindig, a kivitel és a turizmus fellendítése... 350-ig mennek. ehhez képest a svájcifran az egy külön probléma... ne váltsd át. az adózás elkerülés ellen lépni fognak nagy országok és akkor a svejcifrannak annyi... az utcán fogják sepperni... nincs gazdaságuk, egyetlen iparág a pénznyomtatás, szabadidejükben meg géppisztollyal lőnek...

pastel 2010.09.07. 10:30:45

@Dillinger:

Te tényleg csak fekete-fehérben látsz, és ezt akarják tôled, így engedelmesen megválasztod ôket újra és újra.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.09.07. 10:30:46

a cikk alapvetéséhez
1. te mindig direktben elhiszed, amit az index mond? még sokat kell tanulnod...
2. ez pontosan 4-gyel több, mint általában ahányan beleszólnak. esetleg 3-mal.
de persze a maradék 10 millió is szívesen belepofázna, mert a házmesterek, nyugdíjasok és bölcsészek is nagyon értenek a gazdaságpolitikához.

KG2000 2010.09.07. 10:33:09

@becketman: "Csak engem zavar kicsinyt, hogy a 40ezres hitelem már hatvan felett kocog."

Hogy a blogod stílusában és logikájában válaszoljak: mi közünk ehhez nekünk? Felnőtt ember vagy, te vetted fel egyedül! Tudhattad volna, hogy az ország eladósodottsága miatt előbb-utóbb bedől a Forint.

A Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai kormányok 8 éves tevékenysége miatt dőlt be a forint, és az Orbán-kormány már megtette az első lépést a sok hülye önpusztító védelmében: BETILTOTTA A LAKÁSCÉLÚ valutahiteleket.

DillingerEscapePlan 2010.09.07. 10:34:09

@becketman: Károgni, orbánozni. Ezen kívül más tényleg nem megy úgylátom. Mondjuk nem csodálkozom rajta. Nembaj kommunista, blogoljál csak szépen. Szerencsére nekem nem kell ilyen fosomblogokat írogatni, a híradóban úgy is benne van/lesz mindig mikor egy-egy komcsi sittre megy, az meg kicsit többet ad a komcsik népszerűségi indexének mint amennyit te próbálsz itt nagy kínlódva szerezni nekik ugyebár.

www.youtube.com/watch?v=K6_zsJ8KPP0

Ezt küldeném az összes kommunistának aki szereti.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.09.07. 10:34:29

hú, bocs a kommentelésnél... még egy ilyen droidmágnes cikket :D
inkább folytatom a melót. valakinek termelni is kell a gdp-t, amit az itt kommentelők biztos jobban el tudnának osztani, hogy nem a saját munkájuk gyümölcse :)

kodó tamás 2010.09.07. 10:34:51

@Dillinger: hihi te csak ennyit tudsz felhozni az mszp ellen? el kell keserítselek 8 évig mindennap éjjel nappal és nagyon sokan loptak. az kb 2920 nap x 10000 komcsi, ha egy eset csak egy forint lenne... de az nincs akkor legyen 5 forint egy eset átlagban:) akkor az legalább 146 millió.
szerinted esetenként 5ft volt? mert ha nem szorozd meg...
A FIDESZ NEM FOG ELKEZDENI LOPNI. csak folytatja. az önkormányzatok (főleg megye, és városok) 2/3-ában már nagy erőkkel gyakorolják régóta... ugyanugy pénztárnok rendszer stb)

kodó tamás 2010.09.07. 10:36:48

@KG2000: a zorbán kormány első lépést nem most tette... amikor bevezette a támogatott lakáshitelt...
most az utolsót tette... közben csak ment szépen a maga utján, a maszop elvtársak nem értek rá ezzel foglalkozni, csip-csup ügy

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:40:44

@Gildor Inglorion:

Akkor most két eset van:
1. vagy nem hiszem el és akkor nyilván egy nagyobb tanácsadó csapat van a háttérben, társadalmi párbeszéddel, hatástanulmányokkal, etc. Akkor nekem jó, hisz ezt tartanám jónak.
2. Neked van igazad és egy esetleg két ember műve az egész. Akkor még rosszabb a helyzet. Ettől érezzem jól magam?!

A komment első felében azt mondod, hogy ne higgyem el azt amit az index újságírója össszeirt, a második felében arról győzködsz, hogy még kevesebben ötletelték össze a cuccost.

Te legalább érted, amit leírsz?

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:41:35

@Dillinger:

:-)))))

De-de!! Lemezem is van.. :-)))
bibibi

gnme 2010.09.07. 10:42:18

ee'lmentek a balatonyra (mert van pénz és autó elmenni..), ittak sört, bort, pálinkát, részegen bementek a tóba .. estére kióbégatták magukat és kihányták a zsíros lángost. Jöhetett az estebéd meg a sztriptíz táncosok.

Közben a titkárnő összerakta dobókockával sorszámozott kiscetlik segítségével egy kalapban a programot.

így is lehet (...)

majd elmenekülnek innét a nyelvet beszélő fiatalok, és öt év távlatában jön az államcsőd

3m nyugdíjas
1.5m bit(h)umen alap (az a fekete...)
1m valódi járulék befizető dolgozó
15.000 ingyenélő (miniszter, államtitkár, osztályvezető)

többiek elvesztek az éterben .. rokkantak, munkanélküliek, erdőkben laknak, tanyavilágban élők stb.

az akkor 9m összesen

na megyek bedobok valamit, mer'az meglátszik

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:43:17

@KG2000:

Nem volt más lehetőség, átvert az AEGON. Nem lakáscélú volt, de ingatlanfedezetes.
De tényleg semmi közöd hozzá.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.09.07. 10:46:04

@becketman: néha nem :)
de most igen...

konkrétan arra célzok, ha ismerjük a magyar néplelket, és magunkba nézünk őszintén, sokkal inkább sejthetjük, hogy hogyan készül a mindenkori magyar kormányprogram/gazdaságpolitika, mintha elolvassuk az index cikket..

énmegmár azért nem írok ilyent, mert hatása úgyis zéró, amíg meg agyalok rajta, csinálhattam volna hasznosat.

mindenesetre nézd meg a legvadabb kommenteket is, és sejthető, hogy mit termel ki magának négyévente az istenadta nép :D

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.09.07. 10:46:30

nem igazán értem, hogy a mindent mindenkinél jobban tudó posztírónak végül is akkor most mi baja van.

hát nem tök és dögmindegy, hogy ezer ember vagy öt vagy egy félagyú csimpánz állít össze egy tervet? az az egyetlen kérdés, hogy a terv jó-e vagy sem.

mert abban nagyon is egyet tudok érteni, hogy a fidesz (és MINDEN magyar szervezet, párt, cég, társaság, stb) fertelmesen nepotista, betegesen belterjes gittegylet.. de azt hiszem ez most nem erről szól.

kodó tamás 2010.09.07. 10:46:30

@Dillinger: a fideszes kommunisták azok mik? ha nem kommunisták? van külön fogalom? pl hofi után? a csupasz csiga hozzájuk képest gerincoszlop?
Schmitt, Pozsgay stb... hm..

kodó tamás 2010.09.07. 10:51:00

@becketman: nincs tanácsadó csapat...
egy hétvégén összeült 2000 tanácsadó:) hihihihi

ha vannak is "erős politikai szűrőn" megy át minden, így tartalma nem marad, csak a zacc..
de koncepció semmiképp nem áll össze ágazati ötletekből...

ne legyünk naivak!
AD HOC POLITIZÁLÁS megy...
(na jó ebben van ráció is meg startégiai is hogyan szerezzék meg a hatalmat, sőt arra is hogyan tartsák meg minnél tovább...)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.09.07. 10:51:02

A kínaiaknak meg egyáltalán nincs igazuk szerény meglátásom szerint. Bármilyen emberi alkotás valódi értékét legeslegkevésbé a megalkotására fordított idő határozza meg.

Az is jellemző magyar szokás, hogy például az egyetemeken a középszerű tanulógépek kiutálják azt, aki egy délután alatt felkészül az xy szigorlatra, amelyre ők két hónapot tanultak. Merthogy csökött értelmezésük szerint a rá fordított munka az ami értékelendő. Hát, szerintem meg nem. Teljesítette vagy nem teljesítette, ez az egyetlen kérdés, amelynek értelme van.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 10:52:00

@Gildor Inglorion:

Hápersze, látjuk hogy ki fog fordulni a hülyetyúk index nélkül, tolatva, tükröt nem nézve, látjuk mi, de azért csak kicsúszik egy anyádvalaga...

Ja, látom. És ez még nem a gödör alja. Ide még ismerni kell a betűket is...

Devil 2010.09.07. 10:53:22

Ket dolgon csodalkozom csak:
1) Erre csak most jottok ra... a 29 pont mar a bejelentese napjan nevetseges es atlatszo szemfenyvesztes volt - ennyi ido kellett mire leesett?
2) Sok embernek erre az egyetlan velasza a szocik savazasa, ami raadasul kimerul abban hogy "de ok korruptak voltak". Ez is nevetseges volt mar amikor eloszor leirtak, de nem adjak fel... ennyit tud magabol kisajtolni a propaganda-kozpont? Ennyi penzert azert tobbet vartunk volna, elvtarsak!

Devil 2010.09.07. 10:57:37

@inebhedj: Zsarolas? En nem akarok olyan kormanyt aki zsarolja az EU-t meg az USA-t. Nem akarom szegyellni magam azert mert magyar vagyok.

gnme 2010.09.07. 10:58:40

Győzzön a jobbik. A következőfélképpen:

nálunk ..tyúkszaros városomban, ahol lengeti a fa*om a szél.. egy megbecsült, ismert manusz indul polgármester jelöltként a jobbik színeit felvéve.

Nem párt tag. Szimpatizáns. (.. a Torente filmek jutnak itt eszembe :-D)

Megmondta a riportban: akik ebben a városban a jobbik színe alatt vannak, azoknak a céljai támogathatók, vállalhatók. Ezért indul "nem párttag"-ként jobbik színe alatt.

ennyi. kész.

vannak emberek, akikre érdemes szavazni .. meg vannak a pártok (...)

ilyen ez a popszakma

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 11:00:28

@Bukowszky:

Én nem moderálok, a kommented meg nem jelenése nam az én hibám.

Egyébként nem értek egyet veled. Az eredmény elérésére fordított idő igenis meghatározó. Félóra alatt nem lehet felkészülni egy komoly vizsgára, vagy ha igen, akkor a végeredmény is soványka. Öt perc alatt nem lehet zseniálisat alkotni. Tele vagyunk persze ilyen ötperces zsenikkel, de ha elhisszük nekik, saját magunkat értékeljük le.
Csak munka van. És némi tehetség.

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 11:04:12

@köcsögömszéken:

"Devizahitelesként nagyon vártam, hogy a választások után, kicsit stabilabb lesz a gazdaság és a forint, mindenki megnyugszik, hogy stabil kétharmados kormánya van az országnak."

Én is devizahiteles vagyok, de semmi ilyesmit nem vártam, mivel nem jellemző, hogy a választásokat stabilizálódás követi (eddig legalábbis nem láttam ilyet). A választások után a gazdaság állapota gyengülni szokott, a gyengülés mértéke pedig a nemzetközi tendenciáktól függ.

Az előző két választást követően is Magyarország számára kedvezőtlenül változtak a mutatók, és körülbelül fél éves - egy éves időszakra stabilizálódott állapot (részben a következő évi költségvetés, részben a lezárt pénzügyi év eredményei alapján).

Az, hogy ez milyen formában érezhető, nagyban függ attól, hogy éppen milyen a világgazdasága állapota (ebből a szempontból az utóbbi 3 választási évből a legutolsóban a legrosszabb a helyzet), illetve milyen arány áll fenn az export és az valutaadósság mértéke között.

Ha az export jelentősebb, mint a devizahitelesek terhe, akkor a választásokat követő Forint gyengülés kedvező helyzetet teremt a belső gazdaságban, hiszen a kivitt termékek ellentételezése több Forintot eredményez.

Ha devizahitelesek terhe nagyobb, akkor ez értelemszerűen Forint kivonással jár a belső gazdaságból.

Most ezutóbbi a helyzet. Sajnos ez egy olyan spirál, amelyet az elmúlt évek fiskális konszolidációs törekvései (ill. a mindenféle Bokros-típusú megoldások) tovább csavarnak, a belső megszorítási és tehernövelési rendszer tovább csökkenti az export célú termelést és versenyképességet (természetesen a hazai piac ellátását, és felvevő képességét is), azaz a valutahitel aránya tovább nő, a törlesztési képesség pedig tovább csökken.

Mivel a gazdaság semmiféle tartalékkal nem rendelkezik, valamint védettséget sem élvez, ezért gyakorlatilag három úton lehet járni:

- átfogó, teljes és radikális változtatás a gazdaságpolitikában (is) - ennek meglépésére azonban nincs számottevő politikai erő jelenleg
- a pénzpiaci magatartásban egyébként hagyományosnak tekinthető "zsarolási" potenciál, mint tárgyalási alap kompromisszumos megoldások kidolgozására anélkül, hogy radikális szemléletmód váltás következzen be - ezzel próbálkozik jelenleg a kormány, ennek az a hátránya, hogy nagyobb az esély arra, hogy az összeomlás elhalasztódik, mint arra, hogy elmarad
- bármi más (pl. Bokros-csomagok) - ennél a választásnál nagyobb az esélye annak, hogy az összeomlás bekövetkezik, mint annak, hogy elhalasztódik, az összeomlás elkerülésének valószínűsége ebben az esetben kb. 0.

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 11:06:07

@Devil:

A zsarolás bevett módszer, amit éppenséggel az EU és az USA is alkalmaz mind egymással, mind velünk szemben.

A szégyenkezés, mint olyan teljesen indifferens ebben a kérdésben, inkább olyan országban kell lakni, amely ha zsarolás útján is, de élhető, mint olyanban, amely szűziesen összeomlik.

gnme 2010.09.07. 11:17:26

én állok a pult mögött eladok haszonnal
- csak nincs aki megvegye pénz nélkül

én állok a szallag mellett és fényképes összerakó utasítások alapján öszerakok minimálbérért
- nincs vásárló erőm

én dolgozok közszolgaként és várom a galambokat
- a semmilyen előállított reálértékből nem lehet duzzasztani a fizetést, szopó

én dolgozok felső-oktatottként multicégnél
- 5% leépítés, rettegés, naggyon kicsi vásárlóerő, elköltözés ukrajbába, elköltözés kínába, "...Te .. hallottad, megnyitották az új telephelyet indiában mérnökirodával..."

én vállakozok
- számlacsalok ezerrel hogy az adókat be tudjam fizetni, az embereket tudjam tartani, tarsasági adó, iparűzési adó (ilyen máshol van?)..

nestrot10 2010.09.07. 11:21:39

NESZE BAROM ORBÁN BANDA...KEZDŐDIK!!!!!!!!!
Az EU Gazdasági és Pénzügyi Főigazgatósága felszólította a kormányt, hogy módosítsa a Simor András fizetéséről rendelkező új törvényt.
A kormánynak egy hónapja van reagálni, utána a főigazgatóság kéri az Európai Bizottságot, hogy indítsa el az úgynevezett jogsértési eljárást Magyarország ellen az uniós szerződések megszegéséért.
Marco Buti főigazgató szerint amennyiben a már több uniós hatóság, így a főigazgatóság által is az uniós jogot sértőnek minősített törvény hatályban marad, felkérik az Európai Bizottságot a jogsértési eljárás megindítására.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 11:21:55

@gnme:
Ez van, ezek vagyunk. Innen fogunk kikecmeregni ötemberes ötleteléssel?!
Innen szép nyerni..

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 11:23:34

@becketman:
A félreértések elkerülése végett:

Nem, nem hiszem, hogy Gyurcsány mellett többen lettek volna ötnél.
Tök jó.

nestrot10 2010.09.07. 11:23:49

Az EU Gazdasági és Pénzügyi Főigazgatósága felszólította a kormányt, hogy módosítsa a Simor András fizetéséről rendelkező új törvényt. A kormánynak egy hónapja van reagálni, utána a főigazgatóság kéri az Európai Bizottságot, hogy indítsa el az úgynevezett jogsértési eljárást Magyarország ellen az uniós szerződések megszegéséért.
NESZE ORBÁN BANDA....KEZDŐDIK!!!!!!!!!!

gnme 2010.09.07. 11:30:22

@becketman: ez olyan Papp Tibisen hangzott :-)

Nem fogunk tudni nyerni, mert nem magunknak állítjuk elő az értéket és nem ide forog vissza a megtermelt érték. Itt csak kölcsönök felvétele jöhet..

Szvsz államcsőd közeledik. Nálam sokkal okosabbak, akik az életüket tették a gazdasági folyamatok elemzésére, már hónapokkal ezelőtt megmondták.

Crocuta 2010.09.07. 11:35:11

@pastel: "Én nem szoktam pálinkát fôzni és inni."
Majd fogsz... majd fogsz...

Bergeroth 2010.09.07. 11:35:47

@ColT:
Nem kell tízszer beírnod, elsőre is értem a kérdést.
A saját példámat írom le neked.
Én azért nem mentem el szavazni, mert nem volt kire. Egyik párt sem volt szimpatikus, illetve, hogy egy klasszikus példával éljek.
Az újra melegített húsleves, nem az igazi.

Bergeroth 2010.09.07. 11:37:46

Tetves szar blogmotor.

színjáték az egészvilág 2010.09.07. 11:41:27

@Dillinger: hozzászólásod alapján tipikus "népnemzeti vagyok, de adót nem fizetek" típusúnak tűnsz

T1GRIS 2010.09.07. 11:48:08

@SiKom: "Tehát 4 millió ember nem gondolta úgy, hogy a szavazatával elleneznie kellene a Fidesz hatalmát."

Várjávárjávárjá'... Jól látom, te most komolyan megmondtad, hogy mire gondolt négymillió ember, miért nem ment el szavazni? :o
Nyííííííhihihihihi, ÍRJ MÉG SOK KOMMENTET, kérlek!!! :DDDDDDDDDDD

Devil 2010.09.07. 11:49:48

@inebhedj: "- átfogó, teljes és radikális változtatás a gazdaságpolitikában (is) - ennek meglépésére azonban nincs számottevő politikai erő jelenleg

Pontosan erre, pontosan ezzel az indokkal kovetelt 2/3-os "felhatalmazast" a Fidesz... ekkora atverest is regen csinalt valaki egy orszaggal...

Az osszeomlasrol: sem a Bokros-, sem a Bajnai-csomag utan nem volt szo osszeomlasrol. Osszeomlasrol azota van szo miota a Fidesz kerult kormanyra.

Crocuta 2010.09.07. 11:51:57

@köcsögömszéken:
Elnézést a bocsánatért...
A 2/3-ad nem egyensúlyi állapot. Sem politikában, sem máshol. Stabilnak talán stabil, de hiába az, ha a nehezebbik fele a sárba lóg. :S

Devil 2010.09.07. 11:54:42

@inebhedj: Szoval azert zsaroljuk az EU-t es USA-t mert Orban fut-fat megigert es nem tudja maskepp teljesiteni - de lehet hogy meg igy se. Az eredmeny: egy program amivel kitorolhetjuk, egy orszag amire "csak" az EU es az USA haragszik (vissza fogjuk mi ezt kapni toluk, es nekik jobb lapjaik vannak...) cserebe egy olyan gazdasagpilitikaert aminek az egyetlen elonye hogy mas mint a Bajnai fele politika, viszont a sikere nagyon is ketseges es lehet hogy csak a fideszes sajtoban lesz sikerkent bemutatva?

nestrot10 2010.09.07. 12:12:55

a Fidesz és Orbán KÁRTÉKONY -mint a Kátrány...."Rákot" OKOZ az ORSZÁGNAK! ORBÁN maga a "Politikai "TUMOR":)

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 12:18:09

@Devil:

Pontosan erre, pontosan ezzel az indokkal kovetelt 2/3-os "felhatalmazast" a Fidesz... ekkora atverest is regen csinalt valaki egy orszaggal...

Nem, ez nem igaz.

A Fidesz választási programjában és másutt sem szerepel sehol semmiféle átfogó és radikális gazdaságpolitikai váltás, mégcsak utalás formájában sem. A 2/3-os felhatalmazást a politika "forradalmára" követelte a Fidesz, sehol fel sem merült, hogy szakítani kíván az eddig bevett gazdaságpolitikai gyakorlattal.

Az más kérdés, hogy miért szavaznak az emberek olyan pártokra, amelyek programja nem jó nekik, vagy nem ismerik az adott programot (függetlenül, hogy melyik pártról is van szó), de ez kissé offtopic téma szvsz.

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 12:23:34

@Devil:

Nem, az USA-t és az EU-t (stb.) azért zsaroljuk (zsarolják) mert

a., radikális lépéseket nem merünk (mernek) tenni (máskülönben azokat az USA és az EU is ellenezné)

b., más lehetőségünk (lehetőségük) nincs

c., amúgy meg ők (USA, EU, stb.) is zsarolnak (és zsaroltak) minket

Az, hogy a Fidesz gazdaságpolitikája előnyösebb-e, mint Bajnai-é (vagy Bokros-é), az majd jövő tavaszra, nyárra derül ki. Lehet, hogy ugyanolyan rossz, mint a Bajnai (vagy Bokros) féle, de attól, hogy esetleg a Fideszé is eredménytelen, a másik (kettő?) nem lesz jobb. :(

nestrot10 2010.09.07. 12:24:46

INDUL A NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS TV-JE????????? hehehe
A NEMZETI SEGGNYALÓ MTV---már úgyis kevesen nézik és egyre kevesebben...na most kell megostromolni és felgyújtani!

Most kezdődik a NEMZETI ORBÁN BANDA ELZAVARÁSA---na? most kihez igazodtok, hová nyaltok?????

köcsögömszéken 2010.09.07. 12:28:49

@inebhedj: Jelentős hozzáértés érződik a kommentedből, több ponton vitáznék vele laikusként is. Sajnos a munkahelyem most előbbre való.
Azt azért megjegyezném, hogy egyrészt az eddigi választások után, mindig stabilizációt érzékeltem, másrészt a válaszod erőteljesen mellőz néhány további észrevételemet, melyeket nem tartok kevésbé hangsúlyosnak.

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 12:28:57

@nestrot10:

Nyugalom. Kivel üvöltözöl? Már nincs itt senki. Lekerültünk a címlapról.
Függöny le!

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 12:30:05

@Devil:

Sem a Bajnai, sem a Bokros-csomag után nem volt szó összeomlásról? :)

Ez nagyon érdekes megállapítás. Szerintem volt és van (azóta is).

De, hogy érezhető legyen, miért is nem tudok mit kezdeni ezzel a fenti kijelentéssel, egy példa (azoknak, akik akkoriban már legalábbis fiatalkorúak voltak, könnyebben érthető):

1988-ban volt-e szó a szocialista tábor összeomlásáról?

T1GRIS 2010.09.07. 12:45:19

@SiKom: Újszerű matematikai levezetésedhez (8 millió ember nem mondott nemet a Fideszre, ergo a támogatottságuk országosan 80% - LOL!) néhány adalék:

a választásra jogosultak száma az első fordulóban 8 millió 34 ezer 394 volt. Ebből a szavazókörökben megjelent 5 millió 165 ezer 496 fő, a szavazásra jogosultak 64,38 százaléka. (Segítségül, hogy te is megértsd: a maradék közel hárommillióról nem azt tudjuk, hogy nem tiltakoztak a Fidesz ellen, hanem azt, hogy NEM MENTEK EL SZAVAZNI - mindössze ennyit. Értelmezhető a különbség, ugye?)
A megjelentek közül a Fidesz-KDNP-re szavazott 2 millió 706 ezer 292 fő, vagyis a szavazók 52,39 százaléka. Ez az összes választásra jogosultnak 33,68 százaléka, vagyis más szóval a Fidesz támogatottsága a szavazókorú magyar népesség körében majdnem pontosan egyharmad (nem tévedés - nem kétharmad; egyharmad!), ami egy elég tekintélyes szám.
És ha már mindenképpen az ország teljes lakosságára (vagyis a nem szavazókra is) akarod vetíteni a támogatottságot, akkor az a számok nyelvén közel 28 százalékos támogatottságot jelez (10 milliónál már valamivel kevesebben vagyunk). Érted... nem 80 - 28. :)

Örülök, hogy segíthettem.

inebhedj - szerintem 2010.09.07. 12:45:32

@köcsögömszéken:

Off: Éjszakás vagyok elsősorban. :)

Kétségkívül másként érzékelhetőek a gazdasági folyamatok különböző nézőpontokból. Egy export cég számára a Forint gyengülés kedvező is lehet, de kedvezőtlen is (attól függően, hogy éppen milyen kiviteli státuszban van, illetve mekkora valutaadósságot görget). Hát még, ha nagyobb szeletben gondolkodunk, a lakossági magánhitelek és megtakarítási alapok érdekeltjei is teljesen eltérően vélekednek (pl. a valutaalapú befeketetések kezelői most 3-4 hetente pezsgőt bontanak a Pénzügyminisztérium előtt). Én például az magánadósságommal és a céges piaccsökkenéssel egyaránt rendesen bukóágban vagyok. Stb.

Én magam a radikális gazdaságpolitikai váltás híve lennék, emiatt a korábbi kommentedben írt többi részlettel, nem vitáznék, mert vagy egyetértek, vagy azok a váltással fel sem merülnének. A gazdaságpolitika jelenlegi iránya 1988-1993 között lett javíthatatlanul elbaltázva, az ezt követő időszak pedig a csőd újabb és újabb elhalasztásának megoldásával telt el.

A www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=137946&sp=1&p=1&is=1 URL-en néhány napja megjelent egy nem túl mély, de kiindulási alapnak (értékelés és véleményezés nélkül) megfelelő összefoglaló éppen ebben a körben, nem feltétlenül hasztalan átfutni.

(remélem az URL átmegy a motoron)

becketman · http://putritours.blog.hu 2010.09.07. 13:03:52

@inebhedj:

Annyiban igaza van a miniszterelnöknek, hogy ez nem csak - de az is lehet, hogy ez nem elsősorban! - gazdaságpolitikai kérdés. Többről van itt szó. (Erről külön poszt lesz, azt hiszem.)
Ezért pusztán gazdaságpolitikai eszközökkel ebből a válságból kikeveredni nem lehet. Akármennyire okosan érvel is a keynesi, vagy a monetarista oldal.
Ide valami több, valami más kell.

nestrot10 2010.09.07. 14:47:58

Csontvázat tallát a "Szijgyártó?":::::hehe

www.kephost.com
/view3.php?filename=hbcx3zpbj2p1vmwecw0u.jpg
süti beállítások módosítása